גראן טוריסמו:כל מה שאתם צריכים לדעת על שובר הקופות המהיר של השנה

בין אם אתם אוהבים משחקי מחשב, מירוצי מכוניות או סתם סרטי אקשן מבריקים, אתם תרצו להגיע לצפות בסרט החדש גראן טוריסמו בבימויו של ניל בלומקאמפ (אליסיום, מחוז 9). שובר הקופות המיוחל מספר את סיפור חייו של יאן מרדנבורו (ארצ'י מדקווה), גיימר מתבגר שזכה בתחרות פלייסטיישן במשחק גראן טוריסמו, שבעקבותיה הוא זוכה בחוזה מירוצים מקצועי עם קבוצת ניסאן.

הכוכבים הגדולים של הסרט: 

למרות שארצ'י הוא כוכב הסרט, מצטרפים אליו כמה מהשמות הגדולים של עולם המשחק. את המאמן שלו משחק דיוויד הארבור המבריק, שידוע בדמותו של ג'ים האפר בסדרה המצליחה של נטפליקס- stranger things . אל השניים מצטרף הכוכב המוביל בהוליווד, אורלנדו בלום, המשחק את המנהל המקצועי של קבוצת המירוצים ניסאן. אבל אולי הסיפור הגדול ביותר של הסרט הוא שאת אמו של יאן מגלמת לא אחרת מאשר גרי האליוול - הספייס גירל שזהו סרטה הראשון מאז הופתעה ב-2009 בסרט קראנק:מתח גבוה. 

סצינות המרוצים אמיתיות: 

גראן טוריסמו כולל כמה סצנות אקשן מדהימות ומה שהופך את האקשן למרשים יותר הוא שהוא צולם כמעט כולו ללא גימיקים של מחשב. במאי הסרט היה נחוש בדעתו להפוך את הסצנות לאמיתיות ולהשתמש כמה שפחות ביצירת מחשב. כל עצירות הפיט (עצירות התדלוק והחלפת צמיגים) בוצעו על ידי השחקנים, כאשר המכונית הייתה מגיעה במהירות של 160 קמ"ש לתחנת הפיט והחלפת הצמיגים, התדלוק וקילוף שמשות הבטיחות בוצעו בזמן אמת! 

אתם עדיין כאן? 

לרכישת כרטיסים